Fast vask – på fagspråket kaller vi det «daglig renhold». Det handler om regelmessig, grunnleggende renhold. ProClean har utarbeidet et overordnet system som sørger for at renholdet kan være av god kvalitet, år etter år.

SERVICELEDER – DIN KONTAKTPERSON

Når et lokale skal vaskes om og om igjen er det viktig med en god rutine. For å ivareta deg som kunde og renholderen som vasker hos deg, så har vi organisert dette med et overordnet ledd – vår helt – vår kjære, viktige «serviceleder». Din serviceleder sørger for at jobben blir utført riktig over tid. Servicelederen er en «hands-on»-person med lang erfaring og fagbrev innen renhold. Du kan lese mer om serviceleder sin rolle her.

VIKTIGHETEN AV GODE RUTINER OG OPPLÆRING I DISSE

Når vi setter opp et renholdsprogram for din bedrift vil vi tenke gjennom de behov og utfordringer dere har. Deretter vil vi sette løsningene inn i et system som er lett og oversiktlig for renholderen å gjennomføre. Våre renholdere er drillet i denne måten å lese et renholdsprogram på, og kan vaske kontorene, gangene, toalettene med riktig intervall og unngå at noe blir glemt.

KVALITET I ALLE LEDD

Renholderen har fått god opplæring, følger en god rutine og får riktig oppfølging, men også utstyret som brukes er av beste kvalitet. Enten det er maskiner som kan dekke store arealer, eller kun microfiberkluter som trengs for å vaske din bedrift, så prioriterer vi å handle inn det vi mener er det beste utstyret. Du kan lese mer om vårt miljøarbeid, samarbeid med Boss-Europe, handelsmessen i Europa og maskinparken på den delen av nettsiden vår.

OPPSUMMERING

ProClean er helt avhengig av fornøyde kunder, så vi jobber hardt for å få det rent og pent. Renholderne er profesjonelle og har i de fleste tilfeller vasket bygg i mange år. Vi ønsker å komme i dialog med flere bedrifter i Rogaland som kunne tenke seg kvalitetsrenhold og skikkelig oppfølging! Kunne du tenke deg bedre renhold?


BOOK EN GRATIS BEFARING ELLER KONTAKT oss FOR MER INFO: