Fra ProClean til ProCanteen. Da vi stadig får forespørsler på kantinedrift, utvider vi fra 2021 kantineavdelingen til å ta imot flere oppdrag. Vi lærte mye av å ha Mattilsynets sin egen kantine og vil gjerne bruke denne kunnskapen til fordel for flere av våre kunder.
Kantinen bidrar til trivsel i enhver bedrift. Det er en arena der ansatte blir mer sammensveiset, samtidig som de lader opp til en ny produktiv arbeidsinnsats. Vår personlige service gjør kantinen til et koselig sted å være. Vi tilpasser kantinetjenester etter dine behov og rammebetingelser.
Selv om hver kantine er forskjellig, kan vi dele inn i to: «Enkel Kantine» og «Større Kantine»
- Enkel Kantine – Ofte 0-60 gjester, ofte varm mat en gang i uken, men ellers en relativ enkel buffet.
- Større Kantine – Ofte mer enn 100 gjester med et stort utvalg av varme og kalde retter daglig.
Mat er viktig. Det blir fort dårlig stemning om noe er feil med maten! Og veldig god stemning ved «det lille ekstra». Jeg merker det selv her i ProClean sin kantine. Når Anja leker seg litt og piffer opp med noe utenom det vanlige, på en helt vanlig dag. Aaaahhh! Der ble den dagen bedre! Så hvordan kan vi få det til i din bedrift? Med realistiske forventninger, en god rutine og litt frihet kan kokken glede de bespisende. Ta gjerne kontakt for å få i gang en dialog.
Realistiske forventninger: Det er alltid et budsjett. Det er alltid en timeplan. Det er alltid mennesker det handler om. Ved åpen dialog og tydelige rammer klarer vi å avklare nøyaktig hvordan du ønsker å ha det.
En god rutine: Fast personell og fast backup-personell, med et overordnet serviceleder-system sørger vi for at driften kommer i en stabil fase. Denne stabile fasen skal takle endringer.
Litt frihet: Når driften er stabil, gjestene er fornøyd og kokken er trygg, så kan man igjen utfordre litt. Kokken har nok noen egne favoritter. La oss få prøve.